I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že by jste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců stejně jako v kamenném obchodě. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.
V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu:
Provozovna
Boutique Iveta
Masarykovo náměstí 63,
69701 - Kyjov
Do zásilky přiložte průvodní dopis, ve kterém uvedete z jakého důvodu výrobek reklamujete. Dále přiložte do zásilky kopii faktury, nebo údaje, dle kterých budeme schopni Váš nákup identifikovat (jméno na které byla objednávka uskutečněna).
Dále v průvodním dopise uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace, tedy zda požadujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu na který máme danou částku převést.
Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli informovat o postupu reklamace.
Náklady na dopravu spojené s reklamovaním výrobku Vám budou, na požádání, zpětně uhrazeny v případě uznání reklamace. Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi.
V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.
Berte, prosím, na vědomí, že použité kosmetické přípravky bez zjevné závady není možné z hygienických důvodů vracet. Děkujeme za pochopení.
V případě, že chcete odstoupit od smlouvy, můžete využít tento formulář.